HTML

Egy modell élete Indiában

3 hónapot dolgozom New Delhiben, mint modell. Annyi új élmény ér itt, hogy úgy döntöttem, le kell írnom.

Friss topikok

Címkék

2013.02.17. 11:20 Sophie Laloux

15. nap - Egy falat Párizs

A mai nap fő eseménye az volt, hogy Olga meghívott minket Nastiaval a L'Opéra nevű kis francia pékségbe, ami a Citywalk plázában foglal helyet. 

Nem éreztem túl jól magam, így előtte elkísértek a Max City magánklinikára, hogy megnézzen egy orvos, biztos ami biztos alapon. A vizit 1000 rupiba került, de a kórház nagyon modern, szép, tiszta, jól felszerelt. Szerencsére semmi komolyabb bajom nincs, az orvos egy gyönyörű, kedves, negyvenes évei közepén járó, szárit viselő indiai nő volt, azonnal bizalmat szavaztam neki.

Ezután, hogy Olga jobb kedvre derítsen, elsétáltunk a kis pékséghez, amivel már régóta kacérkodtam - az ínycsiklandó választék és a francia hangulat meghozta a várva várt hatást.

IMG_20130216_134035.jpg

IMG_20130216_134051.jpg

IMG_20130216_134009.jpg

Ecler fánkot választottam - az egyik kedvencem, és café au lait-t (tejeskávét) ittam hozzá. Beszélgettünk egy jó nagyot, majd felugrottunk hozzá egy teára, hogy folytassuk a vasárnapi csajos programot. Később Nastiaval hazasétáltunk, szokásunkhoz híven beugrottunk a piacra, este pedig filmeztünk. 

Jó kis vasárnap volt! :)



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://indiababy.blog.hu/api/trackback/id/tr695084741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása