HTML

Egy modell élete Indiában

3 hónapot dolgozom New Delhiben, mint modell. Annyi új élmény ér itt, hogy úgy döntöttem, le kell írnom.

Friss topikok

Címkék

2013.02.17. 09:49 Sophie Laloux

13. nap - Hello Harper, újra

Tartottam magam a tervemhez, felébredtem fél 6-kor, átvettem az aznapi ruhám és visszaaludtam, telefonnal a kezemben. Nem sokkal 7 előtt hívott a szerkesztő, hogy mehetek le. Vittem a kis pokrócom, már előre a kényelmes franciaágy lebegett előttem, amiben majd tovább alhatok a hotelszobában, amíg órákat várok a semmire, mint a múltkor. 

Most azonban azonnal a sminkbe vittek, úgyhogy a beauty sleep helyett gyorsan felszürcsöltem két kávét.

Ismét igazi indiai nőt varázsoltak belőlem, a sminkesek nem győztek velünk, modellekkel fotózkodni. Annyira aranyosak voltak, mindenki hozta a kis kameráját, és több tucat képet készítettek velünk, közösen, külön, aztán megint közösen... Én már nevettem a végén, hogy az éles fotózásra teljesen kiégünk. :)

IMG_20130209_101139.jpg

Ahogy kész lett a hajam is, alig vártam, hogy felrohanhassak a hotelszobába a kis francia péksüteményekhez, amik már ott illatoztak a friss gyümölcsökkel a svédasztalon. 

IMG_20130209_084833.jpg

Gyaltsen, a haverom megint ott volt, ezúttal együtt fotóztunk Tarun Tahiliani tervezőnek. 3 lány és két fiú. A lányok közül az egyik indiai volt, a tervező kedvenc modellje, a másik, Viktoria pedig félig indiai, félig amerikai, de fehér bőrével és kék szemével inkább az utóbbinak látszott. A fiúk is indiaiak voltak. Az összkép csodás lett. A ruhák gyönyörűek voltak, egy fekete szári-szerű estélyit adtak rám, nehéz arany ékszerekkel és gyémánttal kirakott tűsarkúval. 

IMG_20130209_094849.jpg

Hiába ittam meg a nap folyamán négy kávét is, alig vártam, hogy végezzek, és hazamehessek pihenni. Még gyorsan csináltam pár képet a hotelről, majd beugrottam a sofőrhöz, aki hazavitt.

IMG_20130209_103934.jpg

Később elugrottunk Nastiaval a Citywalk plázába a szupermarketbe, én pedig megkerestem a Liqueur shop-ot, az egyetlen boltot, ahol árulnak alkoholt. Csak kiváncsiságból szerettem volna benézni, mert Katáékkal megbeszéltük, hogy valamelyik nap kiülünk az egyik parkba borozgatni. Az üzlet impozáns, a borok elég drágák, de jó minőségűek, és minden mást is lehet kapni, a Bailey'stől kezdve az Absolute vodkáig. Végül 70 rupiért vettem magamnak egy licsis Bacardi Breezert. amit hazafele a pláza előtti pálmafás parkban elkortyolgattam. Most ittam először alkoholt, mióta kint vagyok. Na jó, leszámítva azt a pár kupica pálinkát az elején, amit gyomorfertőtlenítés céljából húztam csak le... De egyáltalán nem is hiányzik, úgyhogy ennek örülök. Na nem mintha otthon alkoholista lennék, de azért a barátaimmal gyakran beülünk ide-oda egy-egy fröccsre, vagy sörre esténként. :)

IMG_20130209_172035.jpg

Útközben a piacon még beszaladtam egy kis zöldbabért és cukkiniért, hétvégén megcsinálom pörköltnek. Nyamm!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://indiababy.blog.hu/api/trackback/id/tr645084583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása