HTML

Egy modell élete Indiában

3 hónapot dolgozom New Delhiben, mint modell. Annyi új élmény ér itt, hogy úgy döntöttem, le kell írnom.

Friss topikok

Címkék

2013.02.17. 13:04 Sophie Laloux

20. nap - Piknik a parkban és az első buli

Szerencsére ismét csodaszép időre ébredtünk, így meg is beszéltük Katával és Viviel, hogy kinézünk a közeli parkba lazítani egy kicsit.

Előtte reggel még elszaladtam a szupermarketbe, és végre bevásároltam. Már épp kezdtem kifogyni mindenből...

IMG_20130215_113119.jpg

A többit (husit, tejet, felvágottat, zöldséget és gyümölcsöt) majd holnap veszem meg a Citywalkban és a piacon.

A csajok körülbelül 15 percre laknak tőlem, ugyanúgy a Shivalikon, velük szemben van a park. Útközben találkoztunk, és bevásároltunk pár finomságot: a lányok csokit és gumicukrot, én pedig a kedvenceimet: Oreo kekszet és mangólevet.

Jóízűen be is faltuk, miután letelepedtünk a zöldben, és órákig beszélgettünk. Örülök, hogy így egymásra találtunk. Később felmentem hozzájuk, Kata főzött egy magyar zacskós levest, amit a házuk tetején ettünk meg, a lemenő nap fényében. Aztán megnéztünk egy vígjátékot, majd hazasétáltam. Útközben betértem egy cukrászdába, és vettem Nastianak egy sütit, mivel ő is nagyon édesszájú, én pedig szeretek örömöt okozni. 

A napot ismét Anyával és Petivel való beszélgetéssel zártam... 

IMG_20130215_201345.jpg

...Volna, ha Nastia nem jelenti be, hogy ügynökségi party lesz, elvisznek minket egy kicsit kiereszteni a gőzt, és Olga bemutatja az új modelleket az Idol másik tulajának, San-nek, aki most tért haza üzleti útjából.

Nem mondom, hogy kitomboltuk magunkat, inkább csak konszolidáltan ellötyögtünk pár szám erejéig. Fura volt az egész... Mivel itt az új rendelkezések szerint a szórakozóhelyek maximum hajnali egyig tarthatnak nyitva, jelentősen lekorlátozódtak az éjszakai élet lehetőségei.

A klub egy drága hotelben volt, és alig voltak... Mi a VIP részlegben foglaltunk helyet, megittunk pár italt, és körülbelül másfél óra után a dj lekapcsolta a zenét, jelezvén, hogy ideje hazamenni. Igazából nem is bántam, ezt az egészet csak protokollnak tartottam, hogyha már mindenki megy, hülyén venné ki magát, ha pont én otthon maradnék. Sajnos ilyenkor jobb, ha megy az ember, és összebarátkozik a többiekkel, mint ahogy én is próbáltam a másik modellapartman lányaival: az egyik, Vera, aki szintén új és Moldovából jött, kifejezetten jófej csajnak tűnt. A többiek kicsit fent hordták az orrukat és megjátszották magukat... De ez gyakori.
Az indiai nők egyébként mind európai ruhában szórakoztak, kivéve egyet, aki felvette az ünneplő száriját, és abban tombolt a tánctéren a legújabb Calvin Harris slágerre. Összességét nézve nem éreztem olyan jól magam, azt hiszem, ki fogom bírni bulizás nélkül, amíg haza nem megyek - Peti és az otthoni barátaim nélkül úgysem az igazi...

StillCap0667.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://indiababy.blog.hu/api/trackback/id/tr315084914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása