HTML

Egy modell élete Indiában

3 hónapot dolgozom New Delhiben, mint modell. Annyi új élmény ér itt, hogy úgy döntöttem, le kell írnom.

Friss topikok

Címkék

2013.02.17. 13:45 Sophie Laloux

21. nap - Egy kis shopping

Mivel még mindig nem érzem túl jól magam, pár nap pihenőt kaptam. Kihasználva az alkalmat elindultam Katával a Citywalkba, hogy beszerezzek pár hiányzó dolgot a jövő hétre. Sajnos egész nap nagyon esett az eső, így sikerült bőrig áznom, de ez cseppet sem zavart, mivel nincs hideg - a kis csizmám viszont sajnáltam, nem élte túl, levált a talpa. 

Útközben betértünk az egyik finomság-boltba, és megkóstoltunk egy-két sós és édes nassolnivalót.

IMG_20130216_132119.jpg

Aztán az egyik kedvenc árusomnál (akitől a telefonom van) vettem egy 4 gigás SD-kártyát a telefonomba, mindössze 240 rupiért.

Majd meglátogattunk egy hatalmas választékkal rendelkező ékszer-árust is - szebbnél szebb nyakékek és fülbevalók tárultak elém, nem győztem válogatni. Anyának és Mamának is kerestem, de nekik ezek túl csicsásak lennének. Végül egy türkizkék köves fülbevalónál döntöttem, majd a következő heti zsebpénzemből veszek hozzá egy nyakláncot is. Szereztem még egy selyemfényű porpúdert 100 rupiért, és vettem a lányoknak külön kérésükre igazi indiai fekete szemhéjtust. Magamnak pedig poénból egy pirosat, amivel a hindi pöttyöt lehet a homlokra festeni. :)

Sajnos mire a Citywalkhoz értünk, Katát hívta a managere, hogy castingja van, így vissza kellett fordulnia, én pedig egyedül folytattam tovább az utam. Benéztem az egyik ajándékboltba, ahol már a múltkor kinéztem Petinek egy képeslapot, a szövege pont passzol a jelenlegi helyzethez. Igaz, mióta itt vagyok, postát még nem láttam, de majd kinyomozom, hol lehet. Amikor Apa tavalyelőtt Indiában volt, szintén küldött nekünk egyet, röpke 3 hónap alatt meg is érkezett. Úgyhogy talán pont megkapja Peti is, mire hazaérek. 

Ezután beugrottam a Sephorába parfümöket szaglászni, mert az enyém elfogyott, és itt olcsóbbak. A szokásos Cavallimra voltam kiváncsi, de az csak 50 ml-es kiszerelésben volt, az viszont most nekem drága. Végigszagoltattak velem vagy egy tucatot, már zsongott a fejem a sok illattól, de aztán megtaláltam az igazit - pontosabban először az üvegébe lettem szerelmes: Nina Ricci - Fantasy limitált kiadású parfümjét egy aprócska Bambi díszíti, a illata pedig könnyed, bájos, édeskés, de mégis friss. Egyszerűen nekem találták ki. Ő az utolsó  darab, gyűjteni fogok rá, eldöntöttem.

IMG_20130216_141221.jpg

Nagyon megörültem, hogy itt van Body Shop, úgyhogy be is szaladtam a kedvenc epres ajakápolómért, amit évekkel ezelőtt használtam, és azóta is hiányzott. Szükségem volt egy kis lélekápolásra, ha már olyan távol vagyok az otthonomtól és úgy hiányzik mindenki... Persze ezt egy aprócska szájfény nem tudja kárpótolni, azért egy kis időre legalább felvidított. Apró örömök az életben... 

Új szerzeményeimmel a szupermarketben kötöttem ki, ahol megvettem a szokásos zabkásáimat, probiotikumomat, sajtot, tejet, felvágottat. Majd felszaladtam egy másik ajándékárushoz, ahol a kedvenc füstölőmet árulják, rájöttem, hogy annál finomabbat keresve sem találok. (Amit a piacon vettem, szörnyen büdös.)

Érdekes egyébként a kontraszt. Ahogy belépek a plázába, ez a látvány tárul elém, akárcsak egy európai bevásárlóközpont:

IMG_20130216_134059.jpg

Kilépve pálmafák és luxus, az út másik oldalán azonban már éhes kecskék kotorásznak a szemétdombon:

IMG_20130211_140845.jpg

Hazafelé még beszaladtam a piacra egy doboz eperért, aztán siettem, mert Katával megbeszéltük, hogy a casting végeztével felugrik, és főzök neki.

Ezekkel tértem haza:

IMG_20130216_153649.jpg

Most egy hétig nem vásárolok!

De ahogy elnézem a konyhai szekrénykém, nem is lesz rá szükség. :)

IMG_20130216_161444.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://indiababy.blog.hu/api/trackback/id/tr625084966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása