HTML

Egy modell élete Indiában

3 hónapot dolgozom New Delhiben, mint modell. Annyi új élmény ér itt, hogy úgy döntöttem, le kell írnom.

Friss topikok

Címkék

2013.02.17. 14:28 Sophie Laloux

Recept: 2 perces fahéjas-gyömbéres-epres zabkása

Be kell, hogy valljam, otthon még egyszer sem jutott eszembe zabkását enni. Itt sem történt volna meg, ha Tory nem hagyja itt a sajátját, mármint ami megmaradt belőle. Nastia elmagyarázta, hogy Tory úgy ette, hogy felöntötte tejjel, bevágta a mikróba két percre, és már kész is volt.

Kipróbáltam. Annyira megtetszett, hogy azóta majdnem mindig ezt reggelizem és vacsorázom. Sőt, itt lehet kapni különböző sós és édes ízekben is, bár én jobban szeretem magam megízesíteni.

Fogok egy bögrét, körülbelül a feléig megtöltöm a zabkásával, majd belevágok egy kis gyömbért, amiből előtte teát főztem. A tetejére rátördelek egy kis vajaskekszet, megszórom egy kis édesítővel, majd fahéjjal, összekeverem és felöntöm tejjel, épphogy egy picit ellepje. Ezután fogom, és a mikróban 2 percig melegítem. Ezalatt a zabkása felszívja magát, és már kész is, a tetejére rávágok pár szem friss epret. Ha lenne mézem, azzal édesíteném, és még finomabb lenne.

IMG_20130216_161356.jpg

Nem csak nagyon egészséges, hanem jól is lakom tőle hosszú időre. Zseniális! :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://indiababy.blog.hu/api/trackback/id/tr315085092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása